20 May 2012
Lajme flash

Kafeja ul rrezikshmërinë e vdekjeve nga problemet në zemër!

  • PDF

Të gjithë mendojnë se kush ka probleme me zemrën nuk duhet të pijë kafe, sepse...

ajo nuk bën mirë për zemrën. Por kjo gjë hidhet poshtë nga studimet e fundit nga disa shkencëtarë spanjollë.

Ata mendojnë se personat që kanë probleme me zemrën dhe konsumojnë 4 filxhanë kafe në ditë, janë më pak të rrezikuar nga vdekja nga ata persona që nuk e konsumojnë fare kafenë.

Revista mjekësore “American Journal of Clinical Nutrition”, shkruan se disa studime kanë dalë në përfundim se kafeja ka ndikim pozitiv në sistemin e zemrës dhe enëve të gjakut, përkundër faktit se kafeina mund të çojë deri te rritja e shtypjes së gjakut.

Albnow edhe në Facebook - Bëj like

Vizitore online

We have 60 guests online